La sentencia: de momento vamos perdiendo...

Correo enviado a personas que dieron la cara por la campaña y círculos afines...

Hola, buenos días, (en català al final)

como es habitual, intentaré robaros poco rato.

La sentencia del Juzgado Social 26 desestimó nuestra demanda reclamando la nulidad y consideró resolver la improcedencia del despido.

Como llevábamos un año y algunos meses esperando un juicio que en principio tiene el carácter de urgente, preveíamos que la sentencia tardara mucho más.

De hecho tenía un correo explicándote un poco el juicio, que ahora ya no enviaré: os hago un resumen. Una mierda.

Rechazamos los 15.000 euros que nos ofrecía Fotoprix para no celebrar el juicio, porqué somos gente que gana dinero trabajando, y no habíamos abierto el circuito judicial para reclamar dinero.

El juez muy pro-empresa, aceptando auditorías previas al despido para justificar pérdidas e informes del uso de las impresoras, mientras que en la carta de despido se referían en dos líneas a temas disciplinarios indeterminados, además de falsos y no demostrados en la audiencia...

Haremos recurso, tardará una media de 7 meses y pico. Estad atentas que haremos alguna cosa pública...

Entretanto, es muy posible que me incorpore a un plan municipal de empleo en Sant Cugat donde durante 6 meses haré jornada completa con una retribución bruta de 850 euros.

Un poco de ruido, I Fought The Law, The Clash

http://www.youtube.com/watch?v=W9wwsxiLGbg

Seguiremos luchando contra la esclavitud, gracias por estar ahí y haber leído hasta aquí,

salut!


Hola, bon dia, (en castellano al final)

com és habitual, intentaré robar-vos poca estona.

La sentència del Jutjat Social 26 va desestimar la nostra demanda reclamant la nul·litat i va considerar resoldre la improcedència de l’acomiadament.

Com portàvem un any i alguns mesos esperant un judici que en principi té el caràcter d’urgent, prevèiem que la sentència trigués molt més.

De fet tenia un correu a mitges explicant-vos el judici, que ara ja no us enviaré: us faig un resum. Una merda.

Vam rebutjar els 15.000 euros que ens oferia Fotoprix per no celebrar el judici, perquè som gent que guanya els diners treballant, i no havíem obert el circuit judicial per reclamar diners.

El jutge molt pro-empresa, acceptant auditories prèvies a l’acomiadament per justificar pèrdues i informes de l’ús de les impressores, mentre que a la carta d’acomiadament es referien en dues línies a temes disciplinaris indeterminats, falsos i no demostrats en l’audiència...

Farem recurs, trigarà una mitjana de 7 mesos i escaig. Estigueu atentes que farem alguna cosa pública...

Entretant, es molt possible que m’incorpori a un pla municipal d’ocupació a Sant Cugat on durant 6 mesos faré jornada completa i tindré una retribució bruta de 850 euros.

Una mica de soroll, I Fought The Law, The Clash

http://www.youtube.com/watch?v=W9wwsxiLGbg

Seguirem lluitant contra l’esclavatge, gràcies per ser-hi i haver llegit fins aquí,

salut!